[Koalicja-l] granice wyjątku edukacyjnego

Małgorzata Janusiewicz majanusiewicz w gmail.com
Pią, 13 Sie 2010, 17:59:52 CEST

cytat:
*"Może dobrym pomysłem z naszej strony by było zrobić taki mały
przewodnik - jak napisać wolny podręcznik i skąd do niego wziąć
materiały."
*

Oj, TAK, oj TAK!!!

takie zestawienie pomogłoby mi bardzo w pracy polonisty.. bo do tej pory
jesli udostępniam  przygotowane przez siebie materiały mam poczucie
działania na pograniczu ryzyka prawnego... A nie jestem ryzykantką z
natury... :)
Pozdrawiam,
Małgorzata Janusiewicz