[Koalicja-l] [eIFLoa] Fwd: Berlin8 Open Access Conference First Announcement

Grodecka Karolina karolinagrodecka w gmail.com
Czw, 22 Kwi 2010, 17:16:51 CEST

Info o konferencji Berlin 8 już jest na blogu:
http://koed.org.pl/lang/pl/2010/04/berlin-8-konferencja-open-access/
Pozdrawiam,
Karolina

2010/4/22 Bożena Bednarek-Michalska <b.michalska w bu.uni.torun.pl>:
> możesz  usunąć tekst o PD ale dopiero jak zrobisz nowa strone i mozna bedzie
> przekierowac piersze zdania tam, bo zwróc uwagę, ze ten tekst ma logike, nie
> można go w polowie przerwac, trzeba logicznie przekierowac gdzie indziej

>>> ul. Gagarina 13
>>> tel.: (48+56) 6114417