[Koalicja-l] [eIFLoa] Fwd: Berlin8 Open Access Conference First Announcement

Czw, 22 Kwi 2010, 11:35:46 CEST

możesz  usunąć tekst o PD ale dopiero jak zrobisz nowa strone i mozna
bedzie przekierowac piersze zdania tam, bo zwróc uwagę, ze ten tekst
ma logike, nie można go w polowie przerwac, trzeba logicznie
przekierowac gdzie indziej