[Koalicja-l] [eIFLoa] Fwd: Berlin8 Open Access Conference First Announcement

Grodecka Karolina karolinagrodecka w gmail.com
Czw, 22 Kwi 2010, 09:54:03 CEST

Bożena,
ok, wrzucę dziś na bloga.

Co do strony: w zakładce o otwartej kulturze są 3 akapity o domenie
publicznej - a to planowałam głównie dać do zakładki o DP (zobacz
mojego poprzedniego maila na liście Rady).

Chyba nie ma co dublować tych treści? Jak myślisz?

Pozdrawiam,
Karolina