[Koalicja-l] targedia smoleńska - internet - dziedzictwo

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Pon, 19 Kwi 2010, 12:06:09 CEST

Marcin Wilkowski pisze:

> Moim zdaniem konieczne jest powstanie internetowego archiwum, które
> gromadziłoby, udostępniało i opisywało te zasoby - najlepiej we
> współpracy z jakąś instytucją (BN, Archiwum Główne Akt Nowych - które ma
> zbierać laurki rysowane dla pary prezydenckiej)

Jak bedziesz pisal, to odnies sie do tego:
http://www.archiwuminternetu.nac.gov.pl/

Pomysł na stanowisko dobry, ale raczej w szerszym kontekscie, nie tylko
tego konkretnego przypadku, ale w ogole archiwizowania informacji
ulotnej. Tyle ze to puszka pandory jest, i nie wiem co powinnismy
rekomendowac.

Lipszyc