[Koalicja-l] targedia smoleńska - internet - dziedzictwo

Marcin Wilkowski marcin w wilkowski.org
Pon, 19 Kwi 2010, 09:46:05 CEST

Apel mógłby być skierowany do władz i do instytucji pamięci - ważne jest
silne zaakcentowanie tego problemu - kwestia realizacji i szczegółów
technicznych to już inna sprawa. To najpierw powinno stać się tematem.
pozdr
mw