[Koalicja-l] targedia smoleńska - internet - dziedzictwo

Pon, 19 Kwi 2010, 09:44:28 CEST

oczywiscie, to wazna sprawa, która niestety przerqsta nasze instytucje
pamięci narodowej, które powinny zadbać o zachowanie tych zasobow,
mozemy apel napisac, ale kto te zasoby zbierze i bedzie przechowywał,
tego nie wiem? ma powstac jakies muzeum katynskie, moze tam?