[Koalicja-l] "Europeana - statut domeny publicznej" a polskie biblioteki cyfrowe

Pon, 19 Kwi 2010, 09:12:30 CEST

absolutnie się z toba zgadzam, ale bibliotekarze mieli juz przyklad
bardzo zly kradziezy duzej liczby zasobu do innej biblioteki cyfrowej
i tylko tego sie boja, niczego wiecej, CHYBA???

mnie nie chodzi o to, zeby cokolwiek ograniczac, ale znam strachy
bibliotekqrzy stad moje proby wyjasniania im róznych rzeczy

powoli mysle bibliotekarze naucza sie, ze nie jest ich zadaniem
ograniczac dostep do zasobow publicznych, ale musimy im to spokojnie
wyjasniac, wszystko jest takie nowe