[Koalicja-l] "Europeana - statut domeny publicznej" a polskie biblioteki cyfrowe

Pią, 16 Kwi 2010, 15:14:58 CEST

Oczywiscie Alku w pelni sie z toba zgadzam, ze bibliotekarze
zawlaszczaja sobie prawa do zasobow public domain, to jest typowe
copyfraud, uczulam ich na to stele na roznych konferencjach, na kazdym
spotkaniu, ale bibliotekarze nie znając prawa, bojac sie go, wola
wszystko chronic niz ryzykowac

tu jest forum czytelnikow DBC:
http://forum.dbc.wroc.pl/viewforum.php?f=9

napisz do nich, ze ogolny zapis wprowadza w blad czytelnikow

juz nieraz im mowialam, ze ich pliki chroni ustawa o bazach danych i
nie musza sie klamkować takimi zapisami ogolnymi, ktore czytelnikow
wprowadza w blad przy starych drukach

publikujac prace i blogi ciagle o ty wspominam

potrzebujemy czasu jak widzisz
na seminarium prawnym tez bede o tym mowial
Basia mi pomaga je robic

bedzie w BN, bo dostalismy pieniadze z BN