[Koalicja-l] projekt WSiP "e-Akademia przyszłości"

Alek Tarkowski alek w creativecommons.pl
Śro, 14 Kwi 2010, 13:38:10 CEST

Witajcie,

ciekawy projekt e-learningowy WSiP, realizowany w ramach PO KL za ok.
37mln PLN (tradycyjnie, nie jestem pewien tej sumy na 100%, bo do
informacji nie jest łatwo dotrzeć - znalazłem ją w jakiejś excelowej
tabelce na stronach EFS):
http://www.eakademiaprzyszlosci.pl
 w jego ramach powstanie 200 modułów e-learningowych. moze warto
poczynić jakieś kroki w stronę ich otwarcia?

"e-Akademia Przyszłości to ponadregionalny program rozwijania
kompetencji kluczowych ze szczególnym uwzględnieniem nauk
matematyczno-przyrodniczych, technologii informacyjno-komunikacyjnych
(ICT), języków obcych
i przedsiębiorczości. Jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 3.3. – Poprawa
jakości kształcenia z Poddziałania 3.3.4. – Modernizacja treści i metod
kształcenia.

Skierowany jest do uczniów i nauczycieli szkół gimnazjalnych na terenie
całej Polski.
Weźmie w nim udział 200 gimnazjów, 1500 nauczycieli oraz 15000 uczniów
klas 1. rozpoczynających naukę w roku szkolnym 2010/2011.
Projekt będzie realizowany w szkołach przez 3 lata – od 1 września 2010
roku do końca roku szkolnego 2012/2013.

Specjalnie do realizacji zaplanowanych w Projekcie zadań zostanie
uruchomiona platforma e-learningowa, na której zostaną zamieszczone
wszystkie materiały dla uczniów i nauczycieli."

pzdr,

AT

--
dr Alek Tarkowski