[Koalicja-l] CC w MRR

Jacek Zadrożny jacek.zadrozny w post.pl
Wto, 13 Kwi 2010, 19:15:10 CEST

Szanowni,
zmotywowany przez Jarka L. rozmową telefoniczną kreślę tych pare akapitów...
Po pierwsze - jednak CC. W rozmowie z Jarkiem powiedziałem, że materiały w MRR nie są na licencji CC,a są:
"Produkty w Bazie rezultatów EQUAL upowszechnianie są na zasadach licencji Creative Commons (CC), które stanowią zbiór międzynarodowych publicznych licencji
prawa autorskiego i są narzędziem nieodpłatnego udostępniania szerokiemu gronu odbiorców utworów, przy zachowaniu praw autorskich."
http://www.funduszestrukturalne.gov.pl/Wiadomosci/EQUAL/Baza_rezultatow_PIW_EQUAL.htm
Po drugie: w MRR jest dość dobra atmosfera na CC w PO KL, ale jakoś brak im wsparcia z zewnątrz. Propozycja padła na spotkaniu poświęconym ułatwieniu dostępu do funduszy strukturalnych. Padła i upadła, choć enigmatyczna wypowiedź dyrektor Bortnowskiej nie wyjaśniła mi dlaczego.
Po trzecie - może da się z tym coś jeszcze zrobić, ale trzeba byłoby zrobić dobry kwit. Dobry koktail ideologii, pragmatyzmu, podlizania się MRR itp.
Przepraszam za styl, ale jestem już po 12 godzinach pracy (nie donieście PIP!) i słabo składam myśli.
Pozdrawiam wszystkich.
Jacek Zadrożny
Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego
http://www.firr.org.pl