[Koalicja-l] BLIP KOED

Śro, 14 Paź 2009, 10:33:06 CEST

:) w ramach strategii mogę się tym zająć, ale chyba trzeba to przemyśleć
gdzie i jak chcemy być (Nasza klasa zdecydowanie, bo najlepiej dociera do
nauczycieli - po szkoleniu w Nowych Mediach zakładali klasy) ale nie mam
pojęcia jak lepiej NK ugryźć.
Co do loginów (zdecydowanie przydało by się zebranie w bazę i pozostawienie
kopii danych w sekretariacie), do strony na FB wystarczy dodać nas
moderatorami,username: koed na twitterze zajęty (chyba, że ktoś z naszej
grupy mnie uprzedził?)

pzdr,