[Koalicja-l] BLIP KOED

Grodecka Karolina karolinagrodecka w gmail.com
Wto, 13 Paź 2009, 21:29:49 CEST

Witam i ja :)
Dziękuje.
Integracja Blip-blog nastąpi, ale już przy nowej wersji strony KOED.
Chociaż to zależy jak szybko Krzysztof i Marcin będą w stanie postawić
nowego Wordpressa i go odpowiednio skonfigurować.
Próbowałam wkleić Blipa do szablonu obecnego, ale przy tym układzie strona
się wydłuża i wygląda mało profesjonalnie - biała plama na dole pod wpisami.
Więc myślę, że jednak słuszne będzie wstrzymanie się z tym do czasu nowego
szablonu.
Na blogu właśnie piszę informację, że jesteśmy na Blipie :)

Karolina