[Koalicja-l] Bardziej przyjazna lista autorów - cd.

Alek Tarkowski alek w creativecommons.pl
Wto, 13 Paź 2009, 18:54:48 CEST

Witam,

a skąd skrypt pobiera listę osób?

jeśli chodzi o funkcjonalności, podstawowa prawa to ułożenie, i ew.
podział alfabetyczny
a najbardziej przydatna - mozliwosc otagowania przez uzytkownika danej
osoby jako "waznej" - i mozliwosc przejrzenia tylko takiej listy
(pozniej mozna taki mechanizm usubtelnic, ale funkcja jest potrzebna, by
zwykly uzytkownik mogl z tego w praktyce skorzystac.

pozdrowienia,

alek

--
dr Alek Tarkowski