[Koalicja-l] Bardziej przyjazna lista autorów w domenie publicznej

Nie, 4 Paź 2009, 15:30:04 CEST

Uwazam, ze to dobry pomysl ozenic te liste z Wikipedia, jesli
Krzysztof Juszczyk chce sie tym zajac to my tylko mzoemy popierac, bo
dla nas to za duza robota nie mamy na to czasu

a liste co roku mozemy dostaczyc z NUKATU

moze Minister Kultury dalby na pieniadze? Do 30 listopada mozna
skladac wnioski