[Koalicja-l] Lista autorow DDP

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pią, 27 Lis 2009, 11:11:26 CET

W dniu 27 listopada 2009 10:30 użytkownik Jarosław Lipszyc
<jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl> napisał:
> Na mediawiki to dobrze wyglada, boje sie ze po eksporcie straci...
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Polimerek/brudnopis/Ciekawe_postacie
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Polimerek/brudnopis
>
> Bozena, te twoje rzeczy gdzies sa w sieci (lista biogramow, lista z Nukatu)?

Pierwotna lista z nukatu jest np: tutaj:

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedysta:Polimerek/brudnopis&oldid=18704456

tylko nie wiem czy tę listę jest sens pokazywać - bo w niej było
trochę błędów - np: wyłapałem parę osób, które miały podaną datę
śmierci 1939 - a faktycznie zmarły wg różnych źródeł później.

 Co do zrobienia pdfa - to jest taka opcja, że się tworzy książkę w
formacie odf - potem to można wczytać do OpenOffice - podformatować i
z OpenOffice wygenerować ładny pdf. Druga opcja jest taka, żeby
zapisać stronę wraz z fotkami jako osobną stronę html przy pomocy
dowolnego webcrawlera i ją podczepić jako oddzielną stronę na serwerze
- zupełnie poza Wordresem. Wklejanie tego do Worpdressa będzie pewnie
skutkowało dziwnymi efektami - bo Wordress parsuje html no i nie będą
się zgadzały nazwy klas css.