[Koalicja-l] Licencja BY-SA-NC a edukacja prywatna

Jarosław Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Wto, 10 Lis 2009, 00:51:06 CET

... i dlatego wlasnie zalecam goraco stosowanie licencji BY-SA. IMHO
zdaniem mechanizm copyleft jest bardzo skutecznym zabezpieczeniem przed
naduzyciami :-)))

pozdrawiam
Lipszyc