[Koalicja-l] Dzień domeny publicznej

Śro, 4 Lis 2009, 18:33:42 CET

Logo w wersji chyba ostatecznej, svg i png gdyby komuś się svg nie odpalał.
Użyte wolnodostępne czcionki Miso (ta sama co w logo KOEDu) i Droid Sans.
grafikiem nie jestem, więc jakby coś nie było ok, to czekam na uwagi.

http://www.mediafire.com/file/ng42mmiazny/logoddp3.svg
http://www.mediafire.com/file/mkqzxjmzz3i/logoddppng.png

Kamil Śliwowski
Animator edukacji medialnej
Fundacja Nowe Media
http://fundacjanowemedia.org/
tel: 781 111 208, skype: kasliwowski
kamil.sliwowski w nowemedia.info

W dniu 4 listopada 2009 15:59 użytkownik Krzysztof Siewicz <siewi w interia.pl