[Koalicja-l] Dzień domeny publicznej

Tomasz Chabinka wyksztalcioch w gmail.com
Wto, 3 Lis 2009, 20:01:56 CET

Co do tego artysty w debacie, to może poszukać kogoś młodego, kto będzie
lepiej nastawiony do naszego podejścia - Lao Che wydaje w wytwórni,
która się nazywa Open Sources, ale nie wiem czy ma to cokolwiek
wspólnego z wolnością. Myślę, że warto poszukać.

Albo może jakiś mniej komercyjny nurt muzyki? Ostatnio byłem na
koncercie Wolnej Grupy Bukowina i mówili, że ich cieszy, jak ludzie
grają ich muzykę i byli dumni, gdy zobaczyli swoją piosenkę w śpiewniku
harcerskim podpisaną jako "stara harcerska piosenka", a nie ich nazwą.
To jest chyba bliskie nurtowi wolnokulturowemu podejście.

Pozdrawiam
Tomek Chabinka