[Koalicja-l] Wersja ang strony KOED

Alek Tarkowski alek w creativecommons.pl
Pon, 2 Lis 2009, 22:27:32 CET

hej,

moim zdaniem jednak średnio mieliśmy, bo Mirek Filiciak nie jest w
Koalicji, a ja na razie nie zajmowałem sie dla Fundacji jej modelem
licencjonowania.

co nie przeszkadza, żeby ten news dać, żeby pokazać, że dzieją się w
Polsce ciekawe rzeczy.

uwazam, że docelowo wszystkie newsy nt. spraw polskich, lub prawie
wszystkie, mogłyby być po angielsku.

mam natomiast uwagę co do angielskiej nazwy koalicji, moim zdaniem
powinna brzmieć Coalition for Open Education, bo bliżej jej do nazwy
polskiej. natomiast nie wprowadzałbym skrótu angielskiego, moim zdaniem
przyjęło się stosować skróty "lokalne" - w naszym przypadku KOED, także
po angielsku.

pozdrowienia,

Alek

ps. w docelowej, nowej wersji strony KOEd fajnie byłoby mieć mechanizm
pełnej dwujęzyczności bloga.

--
dr Alek Tarkowski
koordynator / public lead