[Koalicja-l] Strzeszczenia raportów OER po polsku

Jarosław Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Pon, 26 Sty 2009, 23:47:57 CET

W kilku instytucjach z którymi miałem kontakt w ostatnich miesiącach
zwrócono mi uwagę, że przydałyby się krótkie streszczenia podsumowujące
wnioski płynące z różnych raportów dotyczących otwartych zasobów
edukacyjnych.

Ich lista znajduje się na tej stronie:
http://koed.org.pl/?page_id=305

Czy ktoś nie miałby ochoty znaleźć streszczeń w kluczowych dokumentach
(OLCOS/Salzburg Research, Hewlett, OECD) i przetłumaczyć ich na polski?
Moglibyśmy je zamieścić na stronie.

Właśnie kończymy (Ola Sekuła z Fundacji Nowoczesna Polska, pomaga w tym
Basia Bednarek Michalska) tłumaczenie na język polski poradnika OER
przygotowanego przez . Oczywiście tekst udostępnimy on-line, ale warto
by było puścić to także na papierze. Moja Fundacja może wydrukować tylko
niewielką ilość egzemplarzy okazowych. Czy ktoś nie ma pomysłów jak
zaplanować i sfinansować dystrybucję tego materiału, by trafił do
wszystkich potencjalnie zainteresowanych instytucji?

pozdrawiam
Jarosław Lipszyc