[Koalicja-l] o KOED / DDP 2008 w Radiu Euro

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Wto, 6 Sty 2009, 22:29:59 CET

W dniu 6 stycznia 2009 15:18 użytkownik Jarosław Lipszyc
<jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl> napisał:

> To fajny pomysl. Myslisz, ze jako tag  czy osobna ramka na stronie?
> Troche sie boje ze bedziemy mieli zaraz tysiac ramek i w kazdej co
> innego. Mysle, ze kategoriami to lepiej zalatwic. Ale moze sie myle.

Szczerze mówiąc to ja się patrzę na stronę KOEDu jak na każdą inną i
nie do końca łapię tę wordpressową terminologię. Na stronie jest
obecnie górne menu i boczne menu, szara ramka i lista trzech
najnowszych newsów. Boczne i górne menu IMHO powinno zawierać stałe
elementy strony, natomiast przemijające newsy powinny, tak jak teraz
stopniowo przechodzić na stronie głównej, zaś szara ramka powinna być
wykorzystywana do tego co uważamy w danym momencie za najbardziej
istotne. W górnym menu jest jeszcze miejsce na dwie podstrony,
natomiast boczne jest aktualnie jakby "porzucone". Są tam loga i linki
do organizacji oraz nie działające "archiwum", które warto by
uruchomić, bo jest już trochę newsów, które są aktualnie niedostępne
dla zwykłego czytelnika.

Na pewno podstrona "O nas w mediach" ma charakter stały i dlatego w
jakiś sposób powinien być do nie stały link ze strony głównej.
Aktualnie umiem dodać link w górnym menu i bocznym, tyle że w bocznym
to się zwie "wigety" a w górnym "strony". IMHO powinniśmy mieć jakiś
ogólny plan strony - czyli co gdzie ma być i dlaczego i wtedy będzie
jasne gdzie co wstawiać.