[Koalicja-l] o KOED / DDP 2008 w Radiu Euro

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Wto, 6 Sty 2009, 13:40:13 CET

W dniu 6 stycznia 2009 13:20 użytkownik Jarosław Lipszyc
<jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl> napisał:

> Eeeee tam, przy pomocy hakerskiego narzedzia "pokaz zrodlo strony" z
> latwoscia uzyskalem dostep do plikow mp3:
>
> http://www.polskieradioeuro.pl/_fileseuro/20080523152230/2009010508504401.mp3

Może warto by zebrać te wszystkie linki do mediów i zrobić z tego
stałą sekcję w dziale "O_nas", ew. utworzyć nową podstronę "O nas w
mediach" ?