[Koalicja-l] Komunikaty prasowe, program DDP oraz scenariusz prezentacji

Jarosław Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Pon, 14 Gru 2009, 13:26:27 CET

Nie jestem pewien zdania

"Model otwartej kultury, nauki i edukacji nierozerwalnie łączy się z
publicznym subsydiowaniem, potrzebna jest nam społeczna debata o tym,
jak wspólne pieniądze są wydawane i w jakiej postaci powinny wrócić do
podatników."

To chyba nie jest tak. Otwarte modele swobodnie funkcjonuja w modelach
czysto komercyjnych. Zamienilbym je na:

"Model otwartej kultury, nauki i edukacji szczególnie istotny jest w
sektorze publicznym, potrzebna jest nam społeczna debata o tym, jak
wspólne pieniądze są wydawane i w jakiej postaci powinny wrócić do
podatników."

Pozatym OK

Lipszyc