[Koalicja-l] Komunikaty prasowe, program DDP oraz scenariusz prezentacji

szwedzki suidisz w gmail.com
Pon, 14 Gru 2009, 02:21:49 CET

Kamil Śliwowski pisze:
> Witam,
> Przesyłam do zapoznania się (i komentowania) treść komunikatu prasowego
> oraz programu Dnia Domeny Publicznej, jeśli są uwagi to proszę o znak
> jak najszybciej

Jeśli jest jeszcze taka możliwość - brakuje mi w programie imprezy
otwartej formy - debaty, która jest w sumie najbardziej atrakcyjna dla
mediów - temat może być prosty, "Przyszłość domeny publicznej w Polsce";
może być wyłącznie z udziałem ludzi z KOED, niekonfrontacyjna (bez
przedstawicieli OZZ, polityków etc.) - takie publiczne rozważenie, co
można zrobić dla sprawy, z którego potem wyabstrahuje się jakieś zgrabne
podsumowanie dla prasy.

Piotr Czerniawski