[Koalicja-l] pdd

Grodecka Karolina karolinagrodecka w gmail.com
Nie, 13 Gru 2009, 13:53:32 CET

W takim razie myślę, że post może tam być do 30.12. Potem infomacje do
głownego menu. Bedzie nowa skórka więc tm miejsce jest a to
przewidziane.
Pozdrawiam

W dniu 13 grudnia 2009 12:50 użytkownik Bożena Bednarek-Michalska
<b.michalska w bu.uni.torun.pl> napisał:
> tak chodzi mi o glowna strone KOED i logo DDP

>>> ul. Gagarina 13
>>> tel.: (48+56) 6114417