[Koalicja-l] Organizacje, które warto by aktywnie zaprosić.

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Wto, 2 Gru 2008, 21:58:32 CET

Zastanawiam się jakie organizacje warto by aktywnie zaprosić do KOEDu.

Dałem w googlach hasło "edukacja" i znalazłem takie ciekawostki:

http://wiedzaiedukacja.pl/

Czasopismo o Wirtualnej edukacji - dostępne na różnych licencjach CC.
Mają numer ISSN, więc na kogoś, kto ma osobowość prawną ten numer
musiał zostać zarejestrowany... Pewnie warto by tam puścić artykuł o
KOED - może opublikują.

Fundacja Edukacji dla Demokracji

http://www.edudemo.org.pl/pl1/index.php

Społeczne Towarzystwo Oświatowe:

http://www.vulcan.edu.pl/eid/wydawnictwo/index.html

Stowarzyszenie Edukacji Domowej

http://www.edukacja.domowa.pl/

Stowarzyszenie Edukacja przez Internet

http://www.epi.org.pl/

OSI Edukacja

http://www.szkoly.edu.pl (to są Ci od sławnetnego scholarisa, w którym
ok. połowa artykułów to niezgodne z licencją kopie i modyfikacje
artykułów z Wikipedii - więc może lepiej nie, chyba że po to aby ich
wychować :-) )

Fundacja Edukacji Międzykulturowej:

http://miedzykulturowa.org.pl/cgi-bin/blosxom.cgi/fem

Edukacja dla zrównoważonego rozwoju - projekt prowadzony przez
Uniwersyteckie Centrum Badań nad Środowiskiem Przyrodniczym
Uniwersytet Warszawski

http://www.ekoedu.uw.edu.pl/

Edukacja bez barier- fundacja na rzecz rozwoju edukacji w Polsce

http://www.bezbarier.org.pl/kontakt.html

Polska Fundacja Oświatowa Edukacja

http://www.fundacja-edukacja.pl/kontakt.html